Hierbij is het belangrijk om te weten of je je SSL certificaat hebt gekocht of dat je deze via DirectAdmin hebt geïnstalleerd.

Gekocht SSL certificaat

Wanneer je je SSL al een tijdje geleden hebt gekocht, dan kan het zijn dat je certificaat is verlopen. In dit geval kun je ervoor kiezen om dit gekochte certificaat te verlengen of je kunt ervoor kiezen om een gratis SSL te installeren (zie hier de blog).

Als je je SSL certificaat pas geleden hebt gekocht, dan kan het zijn dat de aanvraag van het SSL certificaat aan onze kant nog niet is verwerkt. In dit geval kun je ons een mailtje sturen zodat wij voor je kunnen checken wat de status hiervan is.

DirectAdmin Let’s Encrypt SSL certificaat

Heb je je certificaat aangevraagd via DirectAdmin? Dan kan het zijn dat je nog niet alle stappen hebt voltooid. Na het aanvragen van het certificaat moet je namelijk nog een aantal andere stappen volgen voordat je SSL actief is op je website. Welke stappen, lees je hier.

Mocht je er niet uitkomen, dan kun je ons uiteraard altijd een mailtje sturen op info@domeinwinkel.nl. We zullen je dan zo snel mogelijk helpen.